Moja zapalniczka EDC. |
Fire Stash True Utility - zapalniczka EDC
Kompletując
swój EDC warto pomyśleć o jakimś źródle ognia. Do wyboru mamy zapałki
zwykłe i sztormowe, różne krzesiwa i zapalniczki. Niektórzy noszą przy
sobie zwykłą zapalniczkę gazową, którą ewentualnie wkładają do foliowego
woreczka z zamknięciem strunowym zabezpieczając ją w ten sposób przed
wilgocią.
Ja osobiście noszę przy sobie zapalniczkę benzynową FireStash m-ki True Utility.
Zapalniczka jest mała, lekka i jest wyposażona w metalowe kółko umożliwiające przymocowanie jej do szlufki czy jako brelok do kluczy. Poza tym jej obudowa wykonana jest ze stopu cynku, która daje zapalniczce wytrzymałość a uszczelka z syntetycznego kauczuku zabezpiecza zakrętkę uniemożliwiając przedostanie się wilgoci do środka urządzenia.
Wymiary zapalniczki:
Zapalniczka jest dostarczana w kompozytowym, wodoodpornym pojemniku, który możemy wykorzystać do przechowywania i ochrony przed wilgocią innych naszych skarbów.
Ja osobiście noszę przy sobie zapalniczkę benzynową FireStash m-ki True Utility.
Zapalniczka jest mała, lekka i jest wyposażona w metalowe kółko umożliwiające przymocowanie jej do szlufki czy jako brelok do kluczy. Poza tym jej obudowa wykonana jest ze stopu cynku, która daje zapalniczce wytrzymałość a uszczelka z syntetycznego kauczuku zabezpiecza zakrętkę uniemożliwiając przedostanie się wilgoci do środka urządzenia.
Wymiary zapalniczki:
- długość 50 mm
- średnica 15 mm
- waga 26 gram
Zapalniczka jest dostarczana w kompozytowym, wodoodpornym pojemniku, który możemy wykorzystać do przechowywania i ochrony przed wilgocią innych naszych skarbów.
Moje odczucia co do zapalniczki.
Zapalniczka dobrze spisuje się jako wyposażenie EDC. Trzeba tylko pamiętać żeby co jakiś czas dolać paliwa do jej zbiornika. Niestety pomimo uszczelki paliwo potrafi wyparować i tak mi się zdarzyło. Zalałem zbiornik paliwem i przez kilka miesięcy nie uzupełniałem, ale też zapalniczki nie używałem. Wziąłem za pewnik, że zapalniczka jest zabezpieczona uszczelką to nic z zewnątrz ani z wewnątrz nie powinno przelecieć. Niestety to był mój błąd bo w chwili kiedy ogień był potrzebny zapalniczka zawiodła. Knot był suchy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentuj, ale pamiętaj o zachowaniu kultury wypowiedzi.